Częste pytania klientów
Na to pytanie dość ciężko odpowiedzieć ponieważ jako pomoc drogowa posiadamy oddziały w kilku miastach na ternie całego województwa lubuskiego dzięki czemu jesteśmy w stanie w znacznym stopniu skrócić czas dojazdu do klienta. Jednak na czas dojazdu składa się wiele czynników między innymi ruch na drodze itp. Jednak jesteśmy podać w przybliżeniu średnie czasu dojazdu i wygląda to następująco Gorzów wielkopolski i okolice do 30 km średni nasz czas dojazdu do klienta to 30 min w przypadku skwierzyny to 20 min świedzbiodzin oraz Słubice po 25 min a Słubice nawet do 40 min tak więc jako pomoc drogowa staramy się być najszybsi i cały czas walczymy aby średni czas dojazdu skrócić do minimum które to musi oczekiwać na nas klient.
To jest dość częsty przypadek wzywania naszej pomocy drogowej dla tego posiadamy dość bogate doświadczenie w zakresie usuwania usterki związanej z źle zatankowanym paliwem. Jako pomoc drogowa w tym zakresie mamy 2 rady są one uzależnione od tego kiedy klient zorientował się że źle zatankował samochód :
1.Jeżeli zorientowałeś się przy dystrybutorze ?
Jeżeli zorientowaneś się już podczas tankowania pod żadnym pozorem nie uruchamiaj silnika wezwij pomoc drogową jeżeli ktoś z obsługi stacji benzynowej zwróci ci uwagę że blokujesz dystrybutor poinformuj o tym fakcie obsługę aby pozwolili ci pozostać jeżeli twoje auto posiada automatyczną skrzynię biegów w przypadku manualnej skrzyni biegów spuść hamulec ręczny i odepchnij auto tak aby zwolnić dystrybutor innym klientom stacji benzynowej i jak najszybciej wezwij pomoc drogową
2.Jeżeli zorientowałeś się po uruchomieniu silnika ?
Natychmiast zgaś silnik zatrzymując się w dozwolonym miejscu aby błędnie zatankowane paliwo nie wypełniło całego układu paliwowego które to może doprowadzić do bardzo kosztownych napraw. Jeżeli już znajdziesz bezpieczne miejsce zadzwoń bezwłocznie na pomoc drogową.
To pytanie jest dość łatym pytaniem ponieważ w auto zastępcze należy ci się zawsze kiedy jesteś poszkodowanym i nie byłeś pod wpływem używek oraz miałeś ważny przegląd techniczny pojazdu i aktualne ubezpieczenie wraz z zapiętymi pasami bezpieczeństwa. Dodatkowo auto zastępcze przysługuje w przypadkach gdy klient posiada odpowiednie AC lub assistance tego czy należy ci się auto zastępcze należy doszukiwać już w umowie którą posiadasz z ubezpieczalnią.
Jako jedyna firma w Polsce wychodzimy klientom na przeciw i jako 1 w Polsce dajemy naszym klientom możliwość składania reklamacji. Jeżeli uważasz że nie słusznie ci policzyliśmy kilometry ponieważ mogliśmy pokonać krótszą trasę i ją wskażesz lub co gorsza twój pojazd doznał jakiś uszkodzeń podczas holowania bez problemu możesz skorzystać z naszego formularza do składania reklamacji. Cały proces reklamacyjny tra nie dłużej niż 48h od zgłoszenia. Wniosek możesz złożyć tutaj