Wybierając nową hondę masz 2 opcje możesz zrobić się miękki i tym sam samym porzucisz spojler, czy będziesz twardzielem ale wtedy stracisz radio i klimatyzację?
Ludzie, teraz nie będą mieli jednej hondy r do wyboru, ale dwie Hondy Civic Type Rs. Poznaj linię sportową Civic Type R i Civic Type R Limited Edition. W wersji sportowej lub łagodnej.
Najpierw Sport Line – szary. Honda twierdzi, że ta linia „została zaprojektowana, aby spodobać się klientowi, który szuka subtelniejszego wyglądu od swojego hatchbacka”. A ponieważ standardowy model Civic Type R jest mniej okrzesany, jak tylko wskazówki zegarów pojawiają się na czerwonym polu robi się ciekawie. a przy tym cały charakter auta podkreślają wszech obecne czerwone paski które upiększają wnętrze.
Nie zmienia to jednak faktu że wydajność silnia jak zawsze zdumiewa . Jest to 2,0-litrowy czterocylindrowy turbodoładowana jednostka. Osiągająca Moc 316 KM, generująca moment obrotowy 295 N. Pierwszą setkę na liczniku uzyskamy w 5,7s.
Type R Sport Line jeździ na 19-calowych oponach Michelin z wyższym rantem, dzięki czemu będzie odrobinę wygodniejszy.
Tak więc dochodzimy do edycji limitowanej. Ponieważ R skierowana jest głównie dla maniaków którzy lubią każdy. swój czas spędzać na torze. Takie wynalazki jak klimatyzacja i radio zostało usunięte ! W rezultacie Edycja limitowana Type R jest o 47 kg lżejsza niż standardowa wersja R.
Mocy nie mamy tutaj większej, ale poprawiono właściwości jezdne dzięki zmodyfikowanemu zawieszeniu i bardziej sztywnym oponom. Koła są lekką konstrukcją markowaną przez BBS. Honda nie wyrzuciła tylnych siedzeń „w przeciwieństwie do hatchbacków skoncentrowanych na tor innych marek, edycja limitowana zachowuje tylne siedzenia i codzienną użyteczność, z której słynie Civic”.