Holenderski kierowca i zarazem właściciel firmy przewozowej Jelle Kuyvenhoven zakupił pierwszy egzemplarz Mercedesa-Benz Actros w nowym wydaniu. Ten dwuosiowy ciągnik Actros zastąpi najmocniejszą szosową ciężarówkę na świecie. Czarny Actros rozwija 625 KM, mając pojemność 15,6 litra.
Wzbogacono również jego wyposażenie, choćby o system automatycznego utrzymywania w pasie ruchu zwany Active Drive Assist, który sam kręci kierownicą na autostradowych zakrętach. Posiada także w pełni pneumatyczne zawieszenie, dach typu GigaSpace oraz kamery zastępujące lusterka.
Fabrycznie Mercedes-Benz zrezygnował jedynie z lusterek bocznych. Jednak Jelle Kuyvenhoven zdecydował się również na dodatkowy pakiet firmy Orlaco, która oferuje zastępienie także lusterek umieszczonych nad szybami. Finalnie ciężarówka nie posiada żadnego lustra.
Tego typu ciężarówka będzie jeździć w zestawie o długości 25,25 metra i ciągnąć pełnowymiarową naczepę chłodniczą oraz dodatkową chłodnię w formie centralnoosiowej przyczepy.