Przyznaję teraz… że kiedy był testowany na początku, Juke, nie byłem jeszcze całkowicie przytłoczony całością.
Problem w tym, że mam jeszcze bardzo żywe wspomnienia z poprzedniego Nissana Juke, ciasne wnętrze, dosłownie BRAK bagażnika i, będąc miłym, przeciętny dizajn.
Wyraziłem swoje obawy przed Paulem Horrella, który wystartował z premierą nowego Juke. Próbował uspokoić moje obawy, tym że nowy Juke miał znacznie przyjemniej się prowadzić i oferował znacznie więcej przestrzeni. Dodatkowo zapewnił mnie , że będę mile zaskoczony. Jednak szczerze mówiąc nie dawałem tym zapewnieniom wiary , wciąż wątpiłem czy Nissan był by w stanie dopracować aż tak wiele.
A więc przejechałem się nowym Nissanem. To było… cóż, było dobrze… Między nowym nissanem a starym , dzielą faktycznie lata świetlne w stosunku do tego, jak się czułem w starym modelu.
Nasz Juke to Tekna + (najwyższa specyfikacja, dosłownie wszystko na maxa). W zakresie bezpieczeństwa, wszystkie możliwe dodatkowe technologie – w tym ProPilot, pakiet, który Nissan musiał stworzyć, aby zapewnić bezpieczeństwo wszystkim rodzicom na drodze – i każdą możliwą opcję komfortu. Ponadto ma doskonały zestaw stereo Bose Personal Plus, wyposażony w osiem głośników, niektóre z nich umieszczone są w zagłówku.
Cena ? Drogi jak na Nissana, ale wydaje się, że taki zestaw ma dobry stosunek ceny do jakości.